În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute) Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 41 pe Mie Mar 05, 2008 12:53 pm
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator
Statistici
20 mesaje | | |
[b]Bauturi tip Fanta si Pepsi Max ne pot distruge ADN-ul[/b]
Subiectul mesajului: [b]Bauturi tip Fanta si Pepsi Max ne pot distruge ADN-ul[/b]
Scris: Mar Mai 29, 2007 12:17 pm
Super mamic
Membru din: Vin Dec 01, 2006 9:47 pm Mesaje: 792
Bauturi tip Fanta si Pepsi Max ne pot distruge ADN-ul
Aceasta este concluzia la care au ajuns expertii in alimentatie din Marea Britanie, care au sugerat ca ar trebui realizate mai multe teste asupra unor aditivi utilizati in compozitia bauturilor non-alcoolice.
Astfel, potrivit site-ului telegraf.co.uk, cele mai recente studii indica faptul ca E211, adica benzoatul de sodiu, prezent in compozitia unor bauturi precum Fanta si Pepsi Max, poate produce modificari semnificative in ADN-ul uman.
Peter Piper, expert in gerontologie la Universitatea din Sheffield, a testat in laborator impactul benzoatului de sodiu asupra unor celule vii si a descoperit ca acest aditiv afecteaza mitocondriile, organite care furnizeaza energia la nivelul celulelor.
Un purtator de cuvant al Food Standards Agency - organismul din Marea Britanie care autorizeaza punerea in vanzare a produselor alimentare - a precizat ca „toti aditivii trebuie aprobati de Comisia Europeana, iar benzoatul de sodiu si acidul benzoic sunt aditivi aprobati pentru consum”.
„Utilizam conservanti la unele dintre produsele noastre, mai ales la cele care includ fructe, pentru a ne asigura ca nu se strica pe raft pe parcursul perioadei de valabilitate, indiferent daca oamenii au sau nu posibilitatea de a le stoca in frigider”, a declarat, la randul sau, purtatorul de cuvant al Coca-Cola, companie care produce Fanta.
El a fost completat de un reprezentant al Britvic, producator al Diet Pepsi si Pepsi Max, ambele avand in continut aditivul E211: „Vom folosi doar ingrediente testate si aprobate de Food Standards Agency si de Uniunea Europeana”.
Un studiu realizat recent de Food Standards Agency a scos la iveala faptul ca mai multi coloranti si conservanti utilizati pe scara larga in industria alimentara pot provoca tulburari de comportament la copii. Toti acesti aditivi (E102, E124, E110, E104 sau E129) sunt aprobati de UE, desi nu au nicio valoare nutritionala.
_________________ Minunea noastra
vlad_mom
Subiectul mesajului:
Scris: Mar Mai 29, 2007 1:33 pm
Moderator
Membru din: Lun Mai 22, 2006 2:38 am Mesaje: 2639 Locaţie: South Korea
De la mitocondrii pina la adn este destul de mult, modificarile genetice nu se produc chiar atit de usor, si in nici un caz prin ingerarea unor substante...altfel ajungem protagonisti de x-men...
Intotdeauna va exista concurenta neloiala a firmelor de succes producatoare...
_________________
AliadiCristina
Subiectul mesajului:
Scris: Mar Mai 29, 2007 2:59 pm
Mamic experimentat
Membru din: Vin Apr 27, 2007 8:57 am Mesaje: 368 Locaţie: BUCURESTI
stiti cum se spune, ce este bun intotdeauna este interzis sau nu ai voie
dor_alina
Subiectul mesajului:
Scris: Mie Mai 30, 2007 9:09 pm
Socrela
Membru din: Mie Apr 18, 2007 10:04 pm Mesaje: 1448
Este ilegal, imoral sau ingrasa Eu asa stiam
_________________
AliadiCristina
Subiectul mesajului:
Scris: Mie Mai 30, 2007 9:34 pm
Mamic experimentat
Membru din: Vin Apr 27, 2007 8:57 am Mesaje: 368 Locaţie: BUCURESTI
da, asa este
claussia
Subiectul mesajului:
Scris: Joi Mai 31, 2007 9:53 am
Super mamic
Membru din: Vin Dec 01, 2006 9:47 pm Mesaje: 792
Eu consum in fiecare zi Pepsi si din cauza asta cred ca m-am ingrasat, dar nu pot sa renunt, cred ca sunt dependenta!
_________________ Minunea noastra
dor_alina
Subiectul mesajului:
Scris: Joi Mai 31, 2007 9:02 pm
Socrela
Membru din: Mie Apr 18, 2007 10:04 pm Mesaje: 1448
Eu m-am dezobisnuit de el. Pe perioada nu am baut sucuri din astea. De fapt numai apa plata beam aproape. Si de atunci m-am dezvatat. Acum nu mai pot sa beau sucuri din astea Cola, Pepsi, Fanta, etc. Imi fac sete
_________________
vlad_mom
Subiectul mesajului:
Scris: Joi Mai 31, 2007 9:45 pm
Moderator
Membru din: Lun Mai 22, 2006 2:38 am Mesaje: 2639 Locaţie: South Korea
Eu am trecut pe cola-zero...
_________________
dor_alina
Subiectul mesajului:
Scris: Joi Mai 31, 2007 10:03 pm
Socrela
Membru din: Mie Apr 18, 2007 10:04 pm Mesaje: 1448
Si are alt gust?
_________________
vlad_mom
Subiectul mesajului:
Scris: Joi Mai 31, 2007 10:14 pm
Moderator
Membru din: Lun Mai 22, 2006 2:38 am Mesaje: 2639 Locaţie: South Korea
Din pacate e un pic mai searbada... , dar cel putin sugar free...
_________________
a_andreiush
Subiectul mesajului:
Scris: Joi Mai 31, 2007 11:31 pm
Socrela
Membru din: Mie Mai 02, 2007 11:14 pm Mesaje: 1698
eu beau cola in fiecare zi shi nu pot renuntza la ea pt ca nu pot bea alt tip de suc
nici makr natural .......dacxa nu e cola ......e jale .....mai bine nui mananc dar sa ma cola
shi nu imi place fara zahar
are un gust uleios parca....yach!
_________________
vlad_mom
Subiectul mesajului:
Scris: Vin Iun 01, 2007 9:26 pm
Moderator
Membru din: Lun Mai 22, 2006 2:38 am Mesaje: 2639 Locaţie: South Korea
La fel! Dar baba sufera la frumusete...
_________________
a_andreiush
Subiectul mesajului:
Scris: Sâm Iun 02, 2007 11:02 am
Socrela
Membru din: Mie Mai 02, 2007 11:14 pm Mesaje: 1698
ma ingrashasem shi eu intr-un timp shi ajunsesem la 63kg
insa nici atunci nu am renuntzat la ciocolata sau la sucurile cu zahar
_________________
vlad_mom
Subiectul mesajului:
Scris: Sâm Iun 02, 2007 8:38 pm
Moderator
Membru din: Lun Mai 22, 2006 2:38 am Mesaje: 2639 Locaţie: South Korea
Nici eu la ciocolata...dar fiindca cola este cel mai mare aport de zahar in cazul meu....ca beau aproape 2l/zi... Eu ma chinui sa ajung la greutatea de dinainte de sarcina, mai am 1 kg... ca sa am iar 47...
_________________
claussia
Subiectul mesajului:
Scris: Mie Iun 13, 2007 6:54 pm
Super mamic
Membru din: Vin Dec 01, 2006 9:47 pm Mesaje: 792
vlad_mom scrie:
Nici eu la ciocolata...dar fiindca cola este cel mai mare aport de zahar in cazul meu....ca beau aproape 2l/zi... Eu ma chinui sa ajung la greutatea de dinainte de sarcina, mai am 1 kg... ca sa am iar 47...
OOOOOOOOOOOauuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!
Bravo tie!!!!!
Eu cand o sa ajung la greutatea dinainte de sarcina??????
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica ataşamente în acest forum